dinsdag 7 juni 2016

Alvast een voorproefje: Mini Treat Bag, versiert met de set 'Foxy Friends' in combinatie met 'Snow Place'. Super leuk!

Toen ik de set 'Foxy Friends' in de nieuwe catalogus zag, wist ik gelijk dat ik deze geweldig zou vinden! Het is zo'n gezellig setje dieren en vooral de vos vind ik erg leuk.
Er zit ook een bijpassende pons bij. Koop je de stempels en de pons tegelijk in een bundel, dan ben je 10% goedkoper uit!

Ik heb eerst een paar vosjes gestempeld en geponst.
Daarna wilde ik de vosjes 'aankleden' en kwam ik erachter dat de 'kledingstukken' uit de stempelset 'Snow Place' wel héél goed passen! Perfecte pasvorm en maat!

Ik heb er een vossen-bruidspaar van gemaakt en op een 'Mini Treat bag' geplakt.
Hierin kan ik dan een cadeaubon doen.

Het papier komt uit het blokje 'A Little Foxy Designer Series Paper Stack'.
Hele mooie papiertjes, die speciaal bij de 'Foxy Friends' set kan.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten